Thursday, October 18, 2012

Memiliki Kenderaan Idaman Anda dengan XPAX Whatchuwant

PERHATIAN!!!

MAHUKAN KENDERAAN ANDA DI 'MAKE OVER' GAYA MTV?? JOM JOIN CONTEST NUFFNANG XPAX WHATCHUWANT NI..SANGAT SENANG!

cara-caranya semudah 1-2-3-4-5-6,hehehe:

1.Mula-mula kene peka dengan kempen Whatchuwant Xpax, 

banyak sangattt hadiah Xpax tawarkan pada pengguna-pengguna Xpax! sangat sejuk! (sooo cool ;p) . Bayangkan setiap hari akan ada pemenang dan ianya adalah setiap hari. Maka, kebarangkalian untuk pengguna Xpax menang adalah sangat tinggi. Kalau tak pasti perkhidmatan apa yang Xpax ada, jom saya senaraikan di sini;

SURF PACK - boleh layari internet bila-bila masa,di mana sahaja dengan kadar yang hebat!

TALK TEXT SURF PACK - 3 dalam 1, semua yang anda mahukan!sms,buat panggilan & layari internet

TALK TEXT PACK - berbual & sms lah sepuasnya dengan kadar yang hebat

TALK SURF PACK - berbuallah di talian atau layari laman web

TEXT SURF PACK - pakej yang sempurna utk pengguna yang tak pernah berhenti bersms & melayari internet

FUN PACK - segala-galanya hanya 'tunes' yang terbaru untuk anda!!


Jadi, hanya pilih mana-mana pack untuk anda dan anda berpeluang untuk memenangi hadiah gajet bernilai RM 10,000 !!!


SAMSUNG 40" SMART FULL HD LED TV
 



SAMSUNG GALAXY SIII

 



PIONEER BLU-RAY FRONT SURROUND SYSTEM
 


SAMSUNG GALAXY TAB 2.0


KAMERA NIKON COOLPIX WATERPROOF


2. Sebagai nuffnangers yang cool, sertai peraduan Whatchuwant Pimp My Ride dari Xpax. Satu Nuffnanger yang bertuah akan dapat menikmati pengubahsuaian kereta atau motosikal ala stail MTV! Bukan itu sahaja, 10 penyertaan seterusnya akan dapat wang hadiah berjumlah RM200!

Bayangkan kenderaan anda yang telah diubahsuai sepenuhnya. Rim baru, warna yang menarik, sound system yang hebat dan paling penting, pengubahsuaian ini dilakukan secara percuma khas untuk pengguna Xpax dan kini ditawarkan untuk anda juga!

Hanya satu blog entri sahaja diperlukan untuk melayakkan diri anda untuk peluang memenangi peraduan Whatchuwant Pimp My Ride!
Bukan setakat itu sahaja, pemenang peraduan ini juga akan berpeluang untuk muncul dalam program MTV Pimp My Ride Malaysia yang akan disiarkan buat pertama kalinya di televisyen seluruh Asia!

3. Jadi, saya nak kongsi tentang kereta kesayangan saya U_U, sedih pulak..sedih sebab ada 2 cerita sedih..yang pertama, belakang kereta saya pernah di 'cium' oleh lori angkut pasir..yaaa..lori angkut pasir yang sangat besar tu..syukur saya tak cedera dalam kemalangan kecil tu, tetapi bonet kereta saya kemek & logo proton pon tertanggal jugak..no plat dah cantik dah..tapi kemek pulak



4. cerita sedih kedua pulak, pintu kereta sebelah pemandu yang telah dilanggar oleh pemilik woksyop!! dahlah kereta saya putih, habis terseret jadi warna hitam..hingga sekarang, saya belum ada masa nak hantar ke woksyop tu untuk dibaiki oleh tokey tersebut U_U, takut tokey tu buat-buat lupa dah..



5. Jika saya berpeluang untuk mengubahsuai kereta , apakah yang akan saya lakukan? 
saya mesti berpijak di bumi yang nyata, mula-mula  berangan jugak letak sayap kiri dan kanan..takpelah, dapat yang sporty macam dalam gambar ni pon dah syukur ;)

*sumber gambar : google
alang-alang bonet dah kemek, terus letak spoiler kan?



*sumber gambar:google
alang-alang ada calar hitam, trus tampal sticker hitam macam ni :)


6. kenapa Nuffnang dan Xpax harus memilih entri blog saya sebagai pemenang peraduan ini.
-jujurnya, saya memang nak 'make over' kereta kesayangan saya supaya nampak lebih sporty dan cool tapi belum ada masa untuk hantar ke mana-mana woksyop. 
- saya pengguna setia Celcom, bermula dari zaman prepaid Xpax, hinggalah saya pakai postpaid! saya menggunakan Celcom sejak saya kenal handphone ;)
- saya blogger tegar & ahli Glitter nuffnang, jadi rebut segala peluang yang ada!! 
okay, tu sahaja 6 cara yang senang giler untuk join contest Whatchuwant Pimp My Ride! , XPAX & NUFFNANG adalah sangat SEJUK! (cool,ehehe)






 

No comments:

Post a Comment